Zoeken in deze blog

7 februari 2011

Sew sew sew

Vandaag was ik vrij en heb ik mijn tijd goed benut door mn naaiwerkjes af te maken.
Mijn nieuwe spijkerbroek moest worden ingenomen, een wit vest ingenomen (was veelste lang en het werd zo net een doktersjas), een te wijd shirt ingenomen en er een afbeelding van takkie opgemaakt. De sjaal voor mijn oma is klaar, nu alleen nog een mooi wit katoentje vinden zodat ik mn jurk af kan maken.
Daarna nog even wat paspoorthoesjes van postzakken gemaakt.

Today is was free and spend my time sewing. My new jeans needed to be shorter, a white shirt also shorter (looked to much after a docterscoat) a shirt that was too wide i made it smaller and made a picture of takkie on it. The scarf for my grandma is also finished, now i only need to find a white cotton for my dress.
After that i made some passportholders from postbags.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten