Zoeken in deze blog

11 september 2010

Zomerknutsel

Ik ben begonnen met de zomerknutsel van poppenhuiskladblog de opdracht is om een voorstelling te maken van een titel, gedeelte of het geheel van een favoriet boek. Ik heb gekozen voor Het beertje Pippeloentje. Mijn moeder las dit boekje vroeger vaak aan mij voor en het is nog steeds favoriet.
Hieronder een tipje van de sluier, er moet uiteraard nog veel meer bij/gebeuren.

I started with the summercraft from poppenhuiskladblog the assignment is to make something from a (part of a) favourite book. I choose 'Het beertje Pippeloentje' because my mother used to read this to me when i was little and it is still a favourite.
Here are some pictures, ofcourse it isn't finished at all.



















































Groetjes Linda

1 opmerking:

  1. Spannend ..wat ga je precies maken. En ben je al zo ver?
    Ik ben bijna klaar, nou ja bijna klaar. Want ik kan niet stoppen met knutselen, hihi!
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen