Zoeken in deze blog

20 juni 2010

Globe

een tijd geleden heb ik met Koninginnedag een oude globe gekocht. ik heb deze geschilderd en ik wilde graag een nieuw printje erop plakken maar dat viel niet mee dus ik heb het er nu maar opgeschilderd. zelf vind ik het wel aardig geworden...

a while ago i bought on Queensday an old globe. I painted it and i wanted to put a new print on it but it din't work out that well, so i painted the print on it. I think it worked out oke...


before / after


close-up

groetjes linda

3 opmerkingen:

  1. Hoi Linda, wat leuk om je hier ook tegen te komen, ik zeg altijd maar hoe meer ziel hoe meer vreugd!

    Ik vindt wel dat je durft hoor om zo'n oude wereldbol te gaan pimpen, maar ik vindt het resultaat ook wel erug leuk geworden!

    Sabihax

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je sabiha het was maar een kleintje hoor de doorsnede is 12 cm dus daarom durfde ik het wat makkelijker aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,

    het was een hele klus om de jelly zo glad te krijgen. Ik he scenic water gebruikt en die gekleurd...om het uit de mal te krijgen was een gedoe want voor je het weet blijft het plakken en blijven er stukken zitten. Ik heb wel 5x een nieuw puddinkje gesmolten en weer gegoten en met dit warme weer gaat het gewoon smelten.... ik ga het de volgende keer proberen
    met fimo maar ik moet me daar nog even in gaan verdiepen.

    Groetjes,
    sabx

    BeantwoordenVerwijderen